۴ پاسخ

منم افتضاحه درد کمرم دکتر گفت طبیعیه

عزیزم من از اولش گودی کمرم خیلی درد میکرد دکترم گفت طبیعیه شیافم نداد خودم استراحت نسبی داشتم از تقریبا هفته ۱۴ بهتر شد فک کنم به خاطر اینه بچه هنوز پایینه بیاد بالاتر بهتر میشی

شیاف بزار استراحت کن اگه رد نشد فردا برو دکتر

دکترت نگفت درد داشتی شیاف بزار؟

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی