منم افتضاحه درد کمرم دکتر گفت طبیعیه
عزیزم من از اولش گودی کمرم خیلی درد میکرد دکترم گفت طبیعیه شیافم نداد خودم استراحت نسبی داشتم از تقریبا هفته ۱۴ بهتر شد فک کنم به خاطر اینه بچه هنوز پایینه بیاد بالاتر بهتر میشی
شیاف بزار استراحت کن اگه رد نشد فردا برو دکتر
دکترت نگفت درد داشتی شیاف بزار؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.