دکتر گفته ۱۲ هفته بیا چکاب برم جنسیتشو احتمالی میگه یا نه؟

۹ پاسخ

من جایی که رفتم فکر نمی کردم خوب باشه هنوزم شناخت ندارم ؛ ولی احتمالش درست بود احتمالش هم خیلی با شک گفت

به من هفته ۱۱ و ۵ روز احتمالی گفت و همونم شد

ب من ک گف

برا بعضیارو میگ برای بعضیارو ن

برا من تو 11هفته و 4روز گفتن صددرصد پسره و پسرم شد

ب من صددرصد گفت

خیلی از سونو ها درست تشخیص نمیدن باید جای خوب و مطمئن بری

بستگی ب سونوگرافی داره
برا من گف احتمالا پسره و تو سونو دوم صددرصد میگم ک چیه .
بعد تو سونو دوم با اطمینان گف پسر

نه ممکنم هست نگه .

سوال های مرتبط