برا منم اینجوری شد تقریبا از ده روزگی..قدیمیا میگن کامش افتاده ولی الان فهمیدم که وقتی شیرم زیاده نمیتونه تند تند قورت بده اینجوری میکنه.وقتی شیرم کمه و اروم میاد تو دهنش اصن صدا نمیده
شیشه نمیدی بهش؟
چون مکیدناس سطحیه اینجوری میشه مخصوصا تو بچه هایی که شیشع میخورن عادت میکنن ب شیشه بعد وقتی سینه مامانو میخورن سطحی مک میزنن صدا میده و هواهم همراهش قورت میدن
پسر منمهمینه
آها
پس نگران نباش
عشقم شیرت زیاده بعد زیاد ک مک میزنه صدا در میاد برای منم اینجوریه
بچه منم همینجوره میگنگلو یا گوشش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.