سلام
دخترم وقتی شیر میخوره کامش صدا میده از چیه

۶ پاسخ

برا منم اینجوری شد تقریبا از ده روزگی..قدیمیا میگن کامش افتاده ولی الان فهمیدم که وقتی شیرم زیاده نمیتونه تند تند قورت بده اینجوری میکنه.وقتی شیرم کمه و اروم میاد تو دهنش اصن صدا نمیده

شیشه نمیدی بهش؟
چون مکیدناس سطحیه اینجوری میشه مخصوصا تو بچه هایی که شیشع میخورن عادت میکنن ب شیشه بعد وقتی سینه مامانو میخورن سطحی مک میزنن صدا میده و هواهم همراهش قورت میدن

پسر منم‌همینه

آها
پس نگران نباش

عشقم شیرت زیاده بعد زیاد ک مک میزنه صدا در میاد برای منم اینجوریه

بچه منم همینجوره میگن‌گلو یا گوشش درد میکنه

سوال های مرتبط