۷ پاسخ

سلام دختر من ۲۲۰۰ بدنیا اومده بود الان حدود ۶۷۰۰ وزنشه.
با کمک میتونه بشینه.
غلت میزنه و برمیگرده
با غلت زدن یک مسافتی میره
روی دو دستش به حالت چهار دست و پا خودشو نگه میداره ولی چهار دست و پا نمیره.
ایستادن هم اگر نگهش دارم پاشو محکم سفت نگه میداره
صحبت کردن هم هنوز آغو آگو میگه د د اینا نمیگه
لطفا بقیه مامانا هم بگید منم ی کوچولو نگرانم

فقط ی شیرازی میدونه گوگله یعنی چی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂♥️

دختر تنبله من فقط میشینه هیچ تمایلی ام به دیستادن نداره ، نگهش میداریم مثه کانگورو میپره جفت پا 🥸 در زندگیه قبلیش کانگورو بوده فک کنم خیلی خصوصیاته دیگه ی کانگورو ام داره😅 تازه سینه خیزم نمیره ... همین خودشو برعکس میکنه جیغ و داد میکنه که ورش داریم متنفره از تامی تایم

ماما بابا هَممم کسی هم بره میگه وَ
بابای میکنه ،میرقصه، سینه خیز میره و حالت چهار دست و پا وایمیسته.میشینه...

ما میگیم گاگوله🤭😂

قد ۶۱ وزن ۸۳۰۰

ماما بابا ، د د ، نَم میگه 😅 نم ینی غذا🥲 آهنگم بذاریم خودشو جلو عقب میکنه بچم😅😅😂😂😂

سوال های مرتبط