۵ پاسخ

34هفته دنیااومد ماشالا الان شلوغ پرجنب جوش شده سینه خیزمیره غلطک می‌کنه میشینه ...فقط از وزن عقبه خیلی تلاش میکنم همه چی یاد میدم

تازه شده مثل بقیه بچه ها هرچند ک وزنی عقبه ولی خب داره نزدیک میشه

پسره منم، ۳۳هفته به دنیا اومد الان خداروشکر خوبه چهاردست وپا میره بازیگوشه

دختر منم دقیقا ۳۳ هفته بدنیا اومد. کنجکاو هر چیزی رو بگیره نگاه کنه بکنه تو دهنش رو پاهاش وایمیسته به شدت صدا در نیاره آواز میخونه😅😅😅😅😅

خواهر من ۸ سال پیش ۳۲ هفته سزارین شد،وزن بچه ۱۶۰۰ همه چیزش هم تکمیل فقط دکتر گفته بود اگر وزنش ۲۰۰ گرم بیشتر بود حتی توی دستگاهم نمیذاشتنش،یه هفته تو دستگاه بود بعدم صحیح و سالم اومد خونه،ماشالله الان واسه خودش هیولایی شده😅😅

سوال های مرتبط

مامان مامانی فندقمم مامان مامانی فندقمم ۱ سالگی