درد نداره حس بدی داره
اگر خودتو شل کنی درد نداره
درد نداره فقط یه حس ناخوشایندی داره فکر کن تقریبا یچیزی شبیه مسواک بره تو 😂
درد نداشت برای من
وا، درد نداره اصلاً
چرا باید درد داشته باشه؟ مگه مثلاً رابطه جنسی درد داره؟
تازه پاپ اسمیر خیلی هم نازکتره
من دوبار انجام دادم دردی نداره که قابل تحمله خودتو شل کن زود تموممیشه اصلا چیزی نیست
قابل تحمله دردزیادی نداره
درد نداره
دردی نداره من دوبار انجام دادم قابل تحمل اصلا نمیفهمی یه کوچولو درد داره
اصلا درد نداره
فقط باید شل بگیری خودتو و نفس عمیق بکش
خودتو شل کنی درد نداره
درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.