۱۱ پاسخ

برو بیمارستان

عزیزم منم از دیشب لخته میوفته و لکه بینی دارم شما چیکار کردین خوب شدید

شایدهماتوم داری عزیزم

برو بیمارستان باید سونو بگیرن. بعضیا در ماه های بالاتر هماتوم میگیرن شاید بخاطر اونه که باید شیاف استفاده کنی و استراحت

برو بیمارستان سریع

حتما بیمارستان برو انشاالله که مشکلی نباشه

بیمارستان حتما

شیاف پروژسترون و زودتر برو دکتر

برو حتما بیمارستان

برو دکتر حتما

هرچه زودتر برو بیمارستان

سوال های مرتبط