۹ پاسخ

عزیزممم ان شاءالله سبک باشه براآغامهدیارمنم امروزنوبت واکسن نورهان خانوممون بودولی شب مراسم تولدشه گذاشتم فرداخودم چقدراسترس دارم باباش۱۰برابراینقدمیگن باباش بمیره دورازجونش دلم نمیادهمسرموببرم😅😅

سبکه
خداروشکر شاهان که نفهمید
فقط بعد زدن واکسن باهاش خیلی راه برین

پسر من دوروز پیش زد موقع تزریق خداروشکر زیاد گریه نکرد زود آروم شد
اما دوروز کامل تب داشت و استامینوفن روش اثرنداشت
پروفن دادم گاهی هم شیاف

همتا هم فردا داره البته باید زنگ بزنم ببینم واکسن دارن یا ن چون تعطیلاته

عزیزم بعد واکسن بهش یه آبمیوه شیرین بده
بعدش باید شکمش پر باشه هر ۶ ساعت بهش پروفن ۵ سی سی بده
اگه راه بره بهتره
اگه نرفت هم بخاطر پروفن خوابید رو پاش کمپرس سرد بزار حتما
با شکم پر بهش پروفن بده تا افت قند نکنه خدای نکرده
شب چون تب میکنه هر ۴ ساعت شیافت استامینوفن ۱۲۵ بگیر بزار حتما
پسر من روز خوب بود با پروفن کنترل کردم
خوابید کمپرس گذاشتم
شب ساعت۲ تب کرد هر ۴ ساعت شیافت گذاشتم تا ۶ صبح تبش اومد پایین
روز دوم درد پاش بیشتر شده بود هر ۴ ساعت پاراکید دادم و موقع خواب کمپرس گرم گذاشتم
انشالله که برای پسر شما سبک باشه و بهش سازگار باشه

نگران نباش واکسن سختی نیست
فقط راه ببرش پاش درد نگیره
باهاش واکسن بازی کن موقع تزریق نترسه. ما انقد بازی کردیم ایلیا خیلی راحت اجازه داد براش بزنن

ایشالا سبک باشه عزیزم منم کلی استرس داشتم همه میگفتن خیلی سنگینه بچه تا ۳ روز نمیتونه راه برم ولی برا دختر من خداروشکر سبک گذشت من از یکسالگیش ترس واکسن ۱۸ ماهگی داشتم ایشالا برا پسر شماهم سبک باشه

عزیزم نترس هیچی نیست فقط بلافاصله راه بره اصلا هیچ اذیتی نمیشه نگران نباش

انشالله سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد حسن👶 مامان آقا محمد حسن👶 ۲ سالگی
مامان ماهلین🐣🌙 مامان ماهلین🐣🌙 ۱ سالگی