۱۲ پاسخ

سه بار

من ۵ تا سزارین و دیدم

۴بار گلم

من تا ۷ تا شنیدم ولی خب ریسکه

من شنیدم یه خانم ششمین سزارینشو‌ کرده بود

4بار.

مامان من ۴ بار سزارین کرده این بین ی بارم شکمش عفونت کرده بازم براش عمل کردن

مادر من ۴ بار سزارین کرده
ک زایمان اخری میگن خطریه هم برای بچه و هم مادر
همونم باید زیر نظر دکتر باشی برای چهارمی
ولی بیشتر دیگه نمیشه

۳ بار بی خطرش ولی دیگه اخر اخرش ۴ بار بعد اون دیگه خیلی پر خطره

۳بار بیشتر پر خطره. بار چهارم رو معمولا عمودی برش میدن

سه بار

نهایت ۴ باره فک کنم 🤔

سوال های مرتبط