سه بار
من ۵ تا سزارین و دیدم
۴بار گلم
من تا ۷ تا شنیدم ولی خب ریسکه
من شنیدم یه خانم ششمین سزارینشو کرده بود
4بار.
مامان من ۴ بار سزارین کرده این بین ی بارم شکمش عفونت کرده بازم براش عمل کردن
مادر من ۴ بار سزارین کرده
ک زایمان اخری میگن خطریه هم برای بچه و هم مادر
همونم باید زیر نظر دکتر باشی برای چهارمی
ولی بیشتر دیگه نمیشه
۳ بار بی خطرش ولی دیگه اخر اخرش ۴ بار بعد اون دیگه خیلی پر خطره
۳بار بیشتر پر خطره. بار چهارم رو معمولا عمودی برش میدن
سه بار
نهایت ۴ باره فک کنم 🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.