بستگی به دلیل سزارین قبلی داره و اینکه حداقل 5 سال از سزارین قبلی گذشته باشه و هیچ دکتری طبیعی رو پیشنهاد نمیکنه بعد سزارین مگه اینکه خود بیمار بخواد
بله عزیزم بعد ۳سال میشه دکترم گفت
نه نمیشه،ریسکه
نمیدونم ولی مامان من دو بار طبیعی زایمان کرد با فاصله ده یال سومی و سزارین کرد
من هردوتا خواهرام بعد اولین سزارین دوتا بچه های دیگشون رو طبیعی اوردن البته۶،۷سال بعدش
میشه گلم یکی از اقوامون اولین بچشو سز کرد دوتای دیگ رو طبیعی
نه فکر نکنم
اگه منع پزشکی نداشته باشه تنگی لگن و اینا بعد از سه سال بنا به تشخیص پزشک ممکنه بهش اجازه زایمان طبیعی رو بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.