مامانای خوشگل نی نی دار طبیعی هستین یا سزارین؟؟؟

۳۱ پاسخ

به امید خدا طبیعی

خدا کمک کنه طبیعی ❤️

طبیعی ولی دارم تمام سعی مو میکنم سزارین شم آخرین تلاشم انجام میدم هر چی شد

طبیعی🫣

اگه خدا بخاد و دخترم همکاری‌کنه طبیعی

منکه موندم هنوز تصمیم نگرفتم 😑

سزارین اجباری
ولی چون هم درده طبیعی کشیدم هم سزا اجباری هم نبود بازم انتخابم همون سزارین بود 🫣

سزارین

طبیعی ان شاالله

خدا کمک کنه طبیعی🙏🏻

به امید خدا سزارین

سزارین😁

سزارین اجباری ، البته اگه اجباریم نبودم بازم خودم میخواستم سزارین شم

طبیعی هستم انشاالله خداوند کمک کنه

فعلا مجبورم به طبیعی.
تا خواست خدا چی باشه

سزارين اختياري

سزاختیاری

طبیعی

سزارین

طبیعی

منم طبیعی می‌خوام .انشالله که خدا کمک کنه

سزارین اختیاری 🫣

من طبیعی میخام

سزارین اختیاری

سزارین

سزارین اختیاری🥲

من خیلی طبیعی دوس دارم خدا کنه خدا کمکم کنه بتونم واقعا توانایی سزارین ندارم

منم سز احتیاری
تا سونو ۳۵ هفتمو بدم خداکنه بچم بریج شده باشه بشم اجباری

سزارین

فعلا ک بریچ سزارینع ولی زور خودمو‌میزنم برم طبیعی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان محمدحسین 💙🩵🧿 مامان محمدحسین 💙🩵🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی