مامانایی ک جفتشون خلفی هس کی حس کردین لگدارو

۱۷ پاسخ

بابا دروغه که میگن جفت خلفی زود حس می‌کنه قدامی دیر اونایی که بچه اول هستن دیر خس میکنم اونایی که بچه دوم سوم هستن زود حس میکنن کن خودم جفتم قدامیه از 20هفته و3روز حس کردم ولی تا جایی که این خواهرای که جفتشون خلفی هس دارن میگن بعضیا از منم دیر تر حس کردن

منم نمیدوستم چیه نرفته بودم سونو شکم اول هستم از ۱۳ هفته حس میکردم تا اینکه سونو دادم چند روز پیش دیدم خلفیه فکر‌کنم ربط داره ...
البته من قبل بارداری لاغر کزدم و شکمم تقریبا تخت شده بود چربی شکم هم تاثیر داره

از ۱۸ هفته

۱۶ هفته

نه...

حرکت و از ۱۵ هفته لگد و چون بریچ شده بود ۱۸ هفته تا حالا زیرشکمم حس میکنم

از 18هفته

18هفته

۱۶هفته و چهارروز 🥲

از ۱۵ هفته قشنگ می‌فهمیدم

18هفته

آیدی گروه مامان ها توی بله هست که شامل مادران باردار و شیردهی و...
میتونید توی هرساعت سوالات خود بپرسید بدون محدودیت زمان چت کنید
و باهم به اشتراک بگذارید
@mamanha1

تقریبا از ۱۵ هفته

۲۲هفته به بعد

23هفته

۱۸هفته و چند روز بود

یکی دوهفتس حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری