خانما من امروز ۱۷هفتم شد
ینی هفته دیگ برم انومالی ؟

۵ پاسخ

اره از هفته بعد میتونی بری
ولی ۱۸ هفته کامل بهتره

تحت نظر کدوم پزشکی تو ایذه؟؟؟

من برای هفده هفته و پنج روز وقت گرفتم

از الانم می تونی بری

۱۸ هفته کامل برو آنومالی

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری