۹ پاسخ

خیلی سفت میشه
بدوش فریز کن
بعد بهش بده

باشیردوش برقی شیرهاتو بدوش تاخالی بشه

تا ۱۰ روز اول بعد از شیر خوردن بچه، سینه هارو بدوشید تا شیر اضافی خارج بشه و سفت نشه و ضمنا تولید شیر هم بیشتر بشه
میتونید شیر اضافه رو اهدا کنید

منم یکی از سینه هام اینجوریه و چون فقط همون یکیه دو سری پشت سر هم از اون سینه شیر میدم بعدش تا یه روز آرومه

سلام طبیعی تحمل کنید منم خیلی اذیت میشدم اگه میبینید حجمش زیاد و خیلی سینه سنگین نی نی نمیتونه همه شو بخوره بدوشید که سبک بشید

ی مدت همین جوره تا هی بخوره خوب بشه

چون شیر زیاد توش مونده
برو زیر دوش اب گرم ماساژ بده از بالا ب پایین
شیر اضافی رو با اب بذار بره
یا بدوش اگه شیشه هم میدی ب بچه ت
سینه هات سبک میشه

اولشه
منم همینجوری بودم تا ۵روز،انگار دو تخته سنگ رو قفسه سینه ام بود،داره تو سینه هات شیر میاد
خوب میشه خودش

چون شیرمیمونه تو سینت سفت میشه منم همین بودم تا ده روز طوری ک نزدیک بود بیهوش بشم از درد قندم هم میفتاد ولی مجبور بودم میدادم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری