نبستاتین
هربار که میخواد شیر بخوره سر سینت یا شیشه شیرش یکم قطره نیستاتین بمال بهش بده
به این صورت که مقداری قطره رو با یکم اب مخلوط کن
بریز توی یه فنجان
هر بار که خواستی بهش بذی
یکم از اون سر شیشه شیرش بزن
شیشه شیر و پستونکش توی مایع ضدعفونی بنداز بعد از هربار که شیر خورد
روزی یه بارم حدود ۵-۱۰ دقیقه بجوشونشون
تا ۵ روز بده بعد قطع کن
تا دو روز صبر کن ببین برگشته برفکش یا نه
اگه برگشت دوباره میتونی یه ۵روز دیگه بهش بدی
نیستاتین اول باید امتحان کنی
۶ساعتی ۱سی سی بهش بده
نصفش توی یه لپش
نصف دیگه هم توی لپ بعدی
میتونی مقداری هم با گوش پاک کن روی زبونش بکشی
حتما روزی ۴دفعه بهش بده
اگه زودتر ۶ساعت هم شد عیب نداره
و اینکه سعی کن جوری بهش بدی
که تا یک ساعت بعدش شیر نخوره
این قطره توی دهنش بمونه
یا پستونک شیشه شیرشو حتما بشور بد بد دهنش
دکتر برای برفک دهان نوشته بود برام دادم سر ۶ روز خوب شد فقط با قطره چمون هرچی میدی بعدش بشور
اسمشم نبستاتین هست
من استفاده کردم عکسش تو تاپینگام هست عالیه فقط بیشتر از ۶،۷ روز نباید استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.