۹ پاسخ

ایشالله به راحتی دیگذرنی 🫠🫀ایمش قرار بو‌اورو لیدین شوه زنگیان لیدا دعوتیان کردین لی درچوین🤣🫣 ولی بیانی دبه لیدین😔🤦‍♀️

آیهانیش ۱۶هیتی اگه انشالله چاک بووه تجربه ی خوتم پ بله گلی جیان

انشالله اذیتی ناکا 😘😘

وی خدا چند خوشه 🥰 ماشاءالله تمن دریژ بی

عزیزم ببخشید قد و وزنش چقدر بود

منم ۲۱ ام واکسن دوماهگی داره اگه تجربه ای دارین که بچه کمتر بیقراری کنه لطفا بگید خیلی استرس دارم

منم امروز چهارماهگی رو زدم دردش به جونم چقدر بی قراره

ان شاالله اصلأ اذیت نشه

قبون چیشات بشم انشاالله سبک باشه😍🥰

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی
مامان ایمان مامان ایمان ۹ ماهگی