قلب نینی تشکیل شده🥺🐣🫀
خدایا شکرت🤍
۱۴۰۵/۱/۸

۱۴ پاسخ

شکمی رفتی ؟ مبارکه 😍😍

خداروشکر❤️

بسلامتی عزیزم 🌺
برا منم دعا کن امروز عصر نوبت سونو قلب دارم❤️

مبارک باشه عزیزم برا منم دعا کن

خداروشکر عزیزم.منم منتظرم ۸هفته بشم و برم.برای ماهم دعا کن

خداروشکر عزیزم 😍😍😍🥰🥰🥰

خداراشکرگلم،چندهفته چندروزرفتی گلم

اوخی مبارکههه

مبارک‌عزیزم‌😍🩷

خداروشکررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عزیزززممم خداروشکررر🥹

خداروشکر عزیزم مبارکه😍برا منم دعا کن امروز نوبت سونو تشکیل قلب دارم🥺🙏🏻

بسلامتی ان شالله سالم و صحیح بیاد بغلت 🌹

به به 😍😍😍😍مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته هشتم بارداری
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۳ ماهگی