به این چیزا اعتقاد دارین؟؟



بارداری سزارین ۳۰ هفتگی

تصویر
۲۵ پاسخ

چون طلاق گرفته چشمتون زده؟ این خرافات‌ها چیه؟ خواهشا زن علیه زن نباشید. اون زن به اندازه کافی زخم خورده اینطوری قضاوت کردن اصلا درست و عادلانه نیست. با همسرت حرف بزن ببین مشکلش چی بوده یهو عوض شده.

من به چشم اعتقاد ندارم به انرژی اعتقاد دارم.مثلا هیچ وقت جلوی کسی که بدونم فلان چیزو نداره یا حسرتشو داره چیزی نمیگم شاید یهو دلش بشکنه یا آه بکشه یا غصه بخوره، انرژیش تاثیر میذاره تو زندگی

حتی پیامبر فرموده چشم زخم انسان را در قبر شتر را در دیگ جامیدهد

چشم زخم واقعیته... یهو طرف با حسادتش کل انرژی منفیشو میفرسته سمت تو...

ارع منم اعتقاد دارم به این

آره منم خیلی شدید اعتقاد دارم

بله من خیلی اعتقاد دارم

عزیزم چشم وجود داره حتی تو معنی سوره فلق هم بخونی متوجه میشه گفته شده بخدا پناه ببرید از شرحسودان ، سعی کن خوشیاتو جار نزنی ، چون انرژی منفی جذب میکنی ، همیشه همه چیتو مخفی کن سیاست داشته باش

ب چشم زخم اعتقاد دارم اما به یهوجنی شدن مردا بیشتر اعتقاددارم😄منم پریروز بعد۸ماه آقامیخواست ببرتم یسر بیرون چون یکم بیشتر تو مغازه موندنم طول کشید یهو جنی شد خاستیم فرش وایناهم بگیریم هیچ نگرفتیم و دعواکنان برگشتیم خونه😑

خب عکس نذار نگو بیرون بودی چرا میگی که بعد اینجوری فکر کنی؟

چشم زخم وجود داره و به شدت بهش اعتقاد دارم .چون به انرژی آدمها اعتقاد دارم

بله اعتقاد دارم
حرز از جای معتبر تهیه کنید هم خودتون و هم همسرتون همراه داشته باشید
هیچ وقت خوشیاتونو به کسی نگید حتی نزدیکترین فرد

من خیلی این اتفاق برام افتاده با شوهرم خوبیم خیلی یه جا میریم و میایم از این رو ب اون رو میشه
یا تو اینستا وقتی پست میزاشتن بعدش بحثمون میشد

اره اعتقاد دارم سرکه بپاش گوشه های خونه رو اسپند دود کن

من جاریمو میبینم اینجوری میشیم یه دعوایی میفته بینمون بنی وحشتناک خیلی بد چشمه چند بار امتحان کردم

در کل وقتی کسی دست نداره هی دستات و جلوش تکون بدی و بگی ببین دستای من و طبیعیه که اون حس بدی میگیره و حس بدش و به تو هم انتقال میده و تاثیر می‌ذاره.
وقتی مطلقه است به نظرم انقدر از اینکه با شوهرت چیکار میکنین چی میخرین و اینا تعریف نکن پیشش

نمی دونم اعتقاد دارم یا نه.ولی همیشه این اتفاق برام میوفته.مادرشوهرم خیلی اعتقاد داره به خاطر چشم مردمه و چشممون میزنن😅😂

من اعتقاد دارم ولی نمیشه هم به کسی تهمت زد که حتما اون چشم کرده و اینا، ممکنه کسی دیگه ای چیزی هم نگه بهت ولی دلش سیاه باشه
بنظر من اسفند دود کن،
قرآن باز کن بخون چند آیه، صدقه بزار و دیگه هم پیش هیچکس این چیزا رو تعریف نکن

اره هست واقعیتت داره چشم زخم یا انرژی سنگین بعضی ها از حسادت زندگی ادمو خراب میکنه

چشم زخم چندین آیه ازش تو قرآن اومده و همون آیه هارو اگه بخونی از چشم زخم جلوگیری میشه،ولی در کل هیچوقت برای کسی خوشیاتو جار نزن،مخصوصا کسی که رابطش با شکست مواجه شده

من شدید اعتقاد دارم شدید😑😂

من اعتقاد دارم شماهم سعی کن اگ حس میکنی اینجوره چیزی نزاری هر چی کمتر بدونن بهتره

منم اعتقاد دارم

نگو دیگه چیزی پیش کسی

بله بشدت یه تخم مرغ بشکن واسپد دود کن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دقولوها مامان دقولوها ۴ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی