۱۱ پاسخ

رانی هلو،کاکائو
ولی برا من هرچی شیرینی می‌خوردم هیچی لواشک خوردم حرکتش درست شد
برا احتیاط لواشک هم ببر

من اجیل خوردم چنتا دونه با صبونه همین کارمم سریع پیش رفت

نوشابه و بستنی فقط

من چیز شیرین خوردم تاثیر نداشت،گفت یه چیز ترش بخور
اون وقت تکون خورد

یکی نگیر چنتا چیز شیرین بگیر ب کارت میاد من رانی گرفتم فقط بچه تکون نخورد دوباره مجبور شدم برم بستنی و ابمیوه اینا بگیرم بخورم تا تکون بخوره

نوشابه مشکی فقط

من شیرین عسل میبرم با آبمیوه

من اب انبه خوردم تکون میخورد شدید
نوشابه هم میگن خوبه برای بچه هایی که دیگه تکون نمیخورن زیاد

من ی دونه رانی خوردم قشنگ بیدار و کامل همکاری کرد

من شیر کاکائو و کیک خورده بودم...تکون میخورد

کاکائووو

سوال های مرتبط