سزارین
میچرخه بابا هنوز زوده ولی خو اگر تا آخر نپرخه سز میشی
تا36هفته بچه میچرخه آخرین سونوگرافی تشخیص میده که بچه بایدسزارین باشه یاطبیعی
انشالله مال من بریچ بشه سزارین بکنن یعنی من عمرا نمیتونم طبیعی بکنم میترسم خیلی توانش و ندارم
سزارین
سزارین
ولی من ۲۸ هفته رفتم دیگه سفالیک شد و سفالیک موند
میچرخن اکثرا
سزارین عزیزم
البته تا زمان زایمان وضعیت بچه بارها عوض میشه
سزارین عزیزم
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.