۸ پاسخ

من وقتی جیغ میزنه آروم بهش میگم مامان جون ما جیغ نمی‌زنیم ما صحبت می کنیم، و در لحظه آروم میشه، ولی ده مین بعد دوباره .... و من دوباره ....
ولی برا زدناش بهم می ریزم، دستشو محکم میگیرم میگم نزن دردم میاد ناراحت میشم 😠😠

من نابودم ولب دیکه دیروز زدم رو پاش و یکی هم تو دستش خسته ام کرد ولی عین سگ پشیمونم

امان از جیغ😑

مجبوریم صبوری کنیم چون واکنش ما بدشت روی رفتار بچه موثره و بدترش میکنه

سر همین موضوع صبح تا الان باهاش قهرم خودش دیگه کوتاه اومد

وای پسر منم رو‌ مد جیغ ک بیفته یا گریه تمومی نداره مثلا ببری سه چرخه بازی بعد بیاری خونه اینقدر گریه و جیغ میزنه ک پشیمون میشی

هیچی دست میبریم به سوی خدا و ازش طلب صبر میکنیم😂🤲🏻

وای پدرمو در اورده ،کتک ک نمیزنه ولی جیغاش

سوال های مرتبط