من وقتی جیغ میزنه آروم بهش میگم مامان جون ما جیغ نمیزنیم ما صحبت می کنیم، و در لحظه آروم میشه، ولی ده مین بعد دوباره .... و من دوباره ....
ولی برا زدناش بهم می ریزم، دستشو محکم میگیرم میگم نزن دردم میاد ناراحت میشم 😠😠
من نابودم ولب دیکه دیروز زدم رو پاش و یکی هم تو دستش خسته ام کرد ولی عین سگ پشیمونم
امان از جیغ😑
مجبوریم صبوری کنیم چون واکنش ما بدشت روی رفتار بچه موثره و بدترش میکنه
سر همین موضوع صبح تا الان باهاش قهرم خودش دیگه کوتاه اومد
وای پسر منم رو مد جیغ ک بیفته یا گریه تمومی نداره مثلا ببری سه چرخه بازی بعد بیاری خونه اینقدر گریه و جیغ میزنه ک پشیمون میشی
هیچی دست میبریم به سوی خدا و ازش طلب صبر میکنیم😂🤲🏻
وای پدرمو در اورده ،کتک ک نمیزنه ولی جیغاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.