۴ پاسخ

محلش نزار بزار جیغ بزنه گریه کنه خودشو پر پرم کرد کاری نکن فقط بگو همینه چیزی ک نمیخوادو عوض نکن خودش ساکت میشه ی ساعتم گریه کرد کرد چن سری اینجوری شه گریه نمیکنه دیگ
الان دختر من این عادتو نداره ولی حالت تو مخی ی چیزی ک میخوادو هی تکرار میکنه شده ی ساعت میگ تا بیارم من چون بر این اخلاقش کوتاه اومدم بهش مونده روش

محل نده اصلا

اهمیت ندادن.
گاهی تغییر فضا
گاهی بغل

دختر منم وقتی شروع میکنه گریه کردن آرومش نکنم بعدش یهو بالا میاره مجبورم هرجور شده آرومش کنم 😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🎀 مامان نخودچی🎀 ۲ سالگی
واقعا ی سوال داشتم بچه های شما هم مثل منن
خیلی وابسته منه دیروز مریض بودم زیر سرم آخر اومده بغلم خوابیده
منو نمی‌دید با اینکه بغل باباش بود مدام گریه و جیغ میزد مامان
هرکی میدید میگف واینمیسته؟ میگفتم ن
انقدر ک گریه کرد مامان آورد بغلم زیر سرم بودم
جای دیگه ام ک میریم فک کن ۱۰ تا بچه و آدم دیگه هست من نمیتونم برم ی دسشویی چون گریه میکنه مامان خودشو میزنه و ..
الانم خونمون گاهی میرم گریه میکنه همه ب من حرف می نن وای چرا اینجوری عه از طرفی هنو شیر میخوره بخاطر مریض شدن خودش و خودم هنو نگرفتم ازش میگن عرضه نداری بگیری بی عرضه بچت هم مدام دنبالته همش هم گربه و جیغ داد میکشه
باورتون میشه خیلی خستم؟

دیروز انقدر تو درمانگاه خودش مالوند اینور اونور نمی‌رفت بیرون واسته حس میکنم داره مریض میشه باز😭😭😭چیکار کنم؟

#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
پوشک پوشک پوشک جیش مایبیبی
شیرخشک شیرخشک شیرخشک