وای دقیقا شرایط منم همینه
یه دوره ایه
میگذررره
دختر من همشش گیر میده بریم دده یعنی بیرون
ازوقتی ازشیر گرفتم مدام دهنش باید بجنبه همش مییخوره
جدیدا دست بزن پپدا کرده موندم چیکارکنم
هدیه صبر صبر صبر.
مامان بابای من عاشق مسیحان من بعد از ۲ ماه رفتم بلایی سر من و اونا اورد حس میکردن دوس دارن برگردم خونم😂
ببین نق نق نق.
شب تا صبح یک ساعت خواب مفید نداشت همش زارمیزد،هیچی نمیخورد،بچه های فامیل میومدن جیغ که اب نخورن،نشینن،نخوابن و...
بخاطر سنشونه تا میتونی بغلش کن بوسش کن هم قدش شو وقتی جیغ میزنه بغلش کن بگو چی شده عزیزم و مدام قربون صدقش برو.
معجزه میکنه بخدا.
حتما هم روزی یک ساعت واسش وقت مفید بذار و بازی مشترک کنید
دوسال تا چهار سال خبرهای خوبی نیست
مجبوریم کنار بیایم
بهترین راه خونه موندنه چون هرجا بری در مورد بچه نظر میدن
نظر ک چعرض کنم بیشتر دخالت میکنن
بچه هم کاملا معنای کلمات رو متوجه میشه و عکس العمل های شدید تر نشون میده☹️🫠
والا دختر من یکسره فقط خوراکی میخاد انگار ک مغازه دارم و نباید تموم بشه فقط میخاد بخوره ندی یکسره گریه والا آدم نمیدونه چیکار کنه از دستشون
چالش سن و سالشونه پسر منم همینه .مغزم ترکیده دیگه
پسر منم مدااام در حال گریه ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.