۷ پاسخ

وای دقیقا شرایط منم همینه
یه دوره ایه
میگذررره

دختر من همشش گیر میده بریم دده یعنی بیرون
ازوقتی ازشیر گرفتم مدام دهنش باید بجنبه همش مییخوره
جدیدا دست بزن پپدا کرده موندم چیکارکنم

هدیه صبر صبر صبر.
مامان بابای من عاشق مسیحان من بعد از ۲ ماه رفتم بلایی سر من و اونا اورد حس میکردن دوس دارن برگردم خونم😂
ببین نق نق نق.
شب تا صبح یک ساعت خواب مفید نداشت همش زارمیزد،هیچی نمیخورد،بچه های فامیل میومدن جیغ که اب نخورن،نشینن،نخوابن و...
بخاطر سنشونه تا میتونی بغلش کن بوسش کن هم قدش شو وقتی جیغ میزنه بغلش کن بگو چی شده عزیزم و مدام قربون صدقش برو.
معجزه میکنه بخدا.
حتما هم روزی یک ساعت واسش وقت مفید بذار و بازی مشترک کنید

دوسال تا چهار سال خبرهای خوبی نیست
مجبوریم کنار بیایم
بهترین راه خونه موندنه چون هرجا بری در مورد بچه نظر میدن
نظر ک چ‌عرض کنم بیشتر دخالت میکنن
بچه هم کاملا معنای کلمات رو متوجه میشه و عکس العمل های شدید تر نشون میده☹️🫠

والا دختر من یکسره فقط خوراکی میخاد انگار ک مغازه دارم و نباید تموم بشه فقط میخاد بخوره ندی یکسره گریه والا آدم نمیدونه چیکار کنه از دستشون

چالش سن و سالشونه پسر منم همینه .مغزم ترکیده دیگه

پسر منم مدااام در حال گریه ست

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🎀 مامان نخودچی🎀 ۲ سالگی
واقعا ی سوال داشتم بچه های شما هم مثل منن
خیلی وابسته منه دیروز مریض بودم زیر سرم آخر اومده بغلم خوابیده
منو نمی‌دید با اینکه بغل باباش بود مدام گریه و جیغ میزد مامان
هرکی میدید میگف واینمیسته؟ میگفتم ن
انقدر ک گریه کرد مامان آورد بغلم زیر سرم بودم
جای دیگه ام ک میریم فک کن ۱۰ تا بچه و آدم دیگه هست من نمیتونم برم ی دسشویی چون گریه میکنه مامان خودشو میزنه و ..
الانم خونمون گاهی میرم گریه میکنه همه ب من حرف می نن وای چرا اینجوری عه از طرفی هنو شیر میخوره بخاطر مریض شدن خودش و خودم هنو نگرفتم ازش میگن عرضه نداری بگیری بی عرضه بچت هم مدام دنبالته همش هم گربه و جیغ داد میکشه
باورتون میشه خیلی خستم؟

دیروز انقدر تو درمانگاه خودش مالوند اینور اونور نمی‌رفت بیرون واسته حس میکنم داره مریض میشه باز😭😭😭چیکار کنم؟

#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
پوشک پوشک پوشک جیش مایبیبی
شیرخشک شیرخشک شیرخشک