عزیزم شکمت ب پسرمیخوره
پسررررر
خودت از روی علایمت چه حدسی میزنی؟
بنظر من پسر چون من حاملگی پسرم همینجور زیر ناف بود تا اخررررر من از بالا نافمو میدیدم
اما الان که دختر دارم شکمم بالاتره
پسر
نی نی خیلی پایینه ...زیاد فعالیت فیزیکی نکن...
منم شکمم مثل شما هس بارداری سومم و پسر هست
بچه چندمته گلم
بیشتر ب چربی میخوره
چرا به سمت پاینه
قبلا رژیم گرفتی لاغر کزدی عزیزم
بچت جفت پاشو دراز کرده دستشو گذاشته زیر سرش داره تماشا میکنه😆
به بچه نمیخوره چربی افتاده هست
شکم سومته طبیعیه انقدر بزرگ بشه
چرا اینجوریه😁😁😁😂
دختر
مشخصه که پسر
ولی احساس می کنم خیلی پایینه
پسره
پسرررر
ب پسر😄
چرا اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.