۴ پاسخ

منم امروز تازه شروع کردم

اصلا اشکال نداره. آد سنگینه واسه معده بچه ها یکم دیر دادنش اشکال نداره.

از این به بعد بده حتما

اشکالی نداره عزیزم دختر من زردی داشت بهداشت بهش گفت تا خوب نشده نده بهش
دیگه کم کم دوماهشه تازه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی