۵ پاسخ

مامانم نه ب من داد ن به داداشم هر دوتا تا یک سال و نیم یدونه دندونم نداشتیم اخر با امپول ویتامین دی دندون دراوردیم

بدی بهتره برا بدنش مفیده گوشیتو تنظبم کن تا زنگ بخوره یادت بیاد

من که سر دوتا بچه هام اصلا نمیدادم😐

ویتامن آ برای سیستم ایمنی بدنش
ویتامین د هم برای جذب کلسیم و رشد قدش خوبه

منم یادم میره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی