وقتی میدونم از من خوششون نمیاد اصلا تو جمعشون نمیرم اگرم مجبور باشم برم اصلا باهاشون گرم نمیگیرم بدونم در مورد من حرف میزنن اصلا اهمیت نمیدم چون بی تفاوتی هم توهین ب طرفه هم نشون دهندی قدرت منه
اگه بدونم در مورد خودمه اهمیت نمیدم تا بیشتر بسوزن بی تفاوت بودن نسبت به کارشون انگار توهین به خودشان کردی
کاااملا بی تفاوت لبخند بزن بسوزن
هفت سال شاید این صحنه ها بودم
اخر سر دعوا بدی کردیم
الانم باهاشون قطع ارتباطم ( جاریهام)
من میگیرم به کتفم
بگو وقتی خودم کنارتون هستم احتیاج نیس پچ پچ کنین مسئله ای هست بگین
ناراحت ميشم ولي عكس العمل نشون نميدم
مطمئنی درموردت پچ پچمیکنن چون من جاریمم دقیقا مثل شماست یکبار توجمع داشتیم صحبت میکردیم با خواهرشوهرم بعد درمورد ی موضوع دیگه اونم کلا باما هیچ ارتباطی دوست نداره بگیره با هرکی حرف بزنیم اروممیگه پشت سرمن دارن حرف میزنن دعوا راه مینداخت شاید اشتباه میکنی
آره خیلی ام ناراحت میشم
زل بزن نگاشون کن تا بلکه معذب شن 😑😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.