#فرزند پروری
#پوشک
#دوستانه

تصویر
۳ پاسخ

خدایا خودت رحم کن بهمون گناه ما چیه آخه
تو ایران بدنیا امدن یه بختی هستش دیگه نمیخوام بیشتر از این بکشیم مگه چقدر عمر میکنیم

الان سمت مارو زدن شیشه های خونمون لرزید خوبه حالا من همشو چسب زدم

وااای خدا کنه
یا امام رضا 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان چشم تیله ای مامان چشم تیله ای ۴ سالگی
مامان تمنا مامان تمنا ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی