هيچ كجا خونه خود ادم نميشه مخصوصا ما بچه دار ها
بد زمونه شده حتی خونه پدر مادر هم نمیشه بزی مخصوصا که خیلی خواهر برادر باشی من روز اول عید رفتم همونه روم نمیشه بزم میرم یجوری هستن وضع هم گرون مهمون میره میاد سرشون باید تو خونه با مادرشوهر و جاری دق کنم بمیرم اما نرم خونه پدرم
منم از خدامه زود برم خونه خودم
مامانم یه غذا درست میکنه واسه من قیافه میگیره به ظاهر مثلاً مهربونه ولی با رفتارش اعصاب برام نداشته حیفش میاد لباسامون با لباسشویی بشوریم منم با دست میشورم کمرم نصف میشه بعد که کارم تموم میشه میگه چرا با ماشین نشستی ..بچه هامم وقتی اینجا خیلی باهام لج میکنن
لطفاً برام دعا کنین زودتر زندگیم رو به راه بشه یه نفس راحت بکشم واقعا از وضعیت زندگیم با دوتا بچه خسته شدم
اگه اینجا هست دخترت حسابی لذت میبره، میدونم خیلی سختته ولی یکم صبوری کن بخاطر دخترت
هروقت خسته شدی برو
من فک میکردم خودم اینجوریم...هیج جا خونه خود آدم نمیشه
من تازه دیروز برگشتم ۲۰ روز رفتیم شهرستان خونه مادرشوهرم از شانسم اونجا آپاندیس گرفتم عمل شدم .. خیلی سخت گذشت بخدا روحم جسمم اینقدر خسته اس دخترم اونجا خیلی اذیت میکرد داغون شدم کاش خونه خودم میموندم زیر بار منت کسی نباشم اینقدر اونجا حرص خوردم آپاندیس گرفتم از دیشب برگشتیم دیگ هیچ صدایی برام مهم نیس
ای خدا
منم حالم خوش نیس
کاش زودتر این روزا تموم شن
چ وضعیتی هستی؟
منم روانی دارم میشم
ن دلم میخواد برم خونه پدرم
ن میتونم شبا تنها بخوابم
شوهرم شیفته شبا.
دیشب پریشب به شدت افتضاح بود.
الان صبح بیدار شدم بدون صبحونه فقط اومدم زود خونمون تا دوباره عصر برم😥
بابام غیر مستقیم میگه صدا اومد خونتون نتزس! منظورش اینه نیایید دیگه.
منم با بغض گفتم خدا هیچکسو محتاج کسی نکنه و اومدم.
خندید گفت شوخی میکنم بابا بیایید خونه خودتونه اصلا چرا داری میری نرو و این حرفا😥
الانم اومدم خونم صدا انفجار میاد ولی روز حداقل بهتره. شب اصلا نمیتونم تنها بخوابم
خونه هامون تو یه خیابونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.