خانما میگم سویق سنجدو تو چیا میریزین دوست دارن بچه ها

۳ پاسخ

من تو ماست میدم همراه با غذا،اما نصف قاشق چای خوری بیشتر اگه بریزم مزه اش غالب میشه نمیخوره

فرنی..اوتمیل

توی فرنی توی ماست ‌ولی زیادنده یوبس میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی