کسی می دونه سونوگرافی حسن خدا رحمی بازه یانه زنگ زدم جواب ندادن

۵ پاسخ

صبح زود باید زنگ بزنی یا صبح زود بری چون دکتر از ۷صبح میاد و مشغول بکار میشه من خودم ۸رفتم و۸ونیم سونو شدم

دکتر شیر نسب هم عالیه برای سونو همون طالقانی هم هست شاید راحتر وقت بگیری

مرسی که جواب دادی انشاالله بچتو صحیح و سالم بغل کنی
امکانش هست بگین پیش کدوم دکتر تحت نظر هستین تو کدوم بیمارستان هس

ساعت ١٠.٣٠ رفتم گفت ٢ نوبتم ميشه

اره عزيزم بازه من الان تو نوبتم ولي خيلي معطلي داره ب من گفت بايد زنگ ميزدي ولي تلفن جواب نميداد

سوال های مرتبط