انشالله سبک باشه منم برادخترمو هنوز نزدم مریض شده بود گفتن خوب بشه بعد عید بیار
منم قرار دوشنبه ببرم خيلي استرس دارم
تب داره؟
مبارک باشه
بهداشتی که ما میریم نیستن منم میخوام برا پسرم بزنم از اون طرف هم خانواده شوهر سرما خوردن میترسم همسرمم بگیره چون خیلی میره طرفشون
بعدش هامینم بگیره دیگه میشه ۲ماه وایه تاخیر واکسن
چکار کنم بهداشت ابنجا الان نیستن و واکسن ها رو دوشنبه ها باز میکنن
منم زدم امروز
منم امروز زدم
ان شاالله که سبک باشه براش.حتما هر ۴ ساعت پاراکید بدین بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.