خانمها وزن‌دهی نان یا آپتامیل؟

۶ پاسخ

آپتامیل خوبه و نزدیک ترین شیر ب شیر مادر هستش

نان وزن دهی عالیه ولی سنگینه معمولا باعث دل درد و یبوست میشه با مشورت پزشک انتخاب کنید من نان کامفورت میدم

نان

معلومه نان

نان بهتره اگ بسازه واسه دختر من نساخت

نان.

سوال های مرتبط

مامان rasta 💕👧 مامان rasta 💕👧 ۱۱ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی ۱۰ ماهگی