آپتامیل یا ببلاک برای وزندهی؟

۳ پاسخ

من ببلاک میدم وزندهیش خوبه

پرستار بخش نوزادان به من گفت بلاک برای وزنگیری خوبه اپتامیل برای جلوگیری از رفلاکس و...
من جفتشون گرفتم مزه هر دو یکیه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی