میشه ببینین چطوره دکترم تا ۱۵ ام نیست

تصویر
۳ پاسخ

همه چیز خوبه انگار، فقط حواست به طول سرویکست باشه زیر۳۰خطرناکه
واینکه عدد انتی هم بعضیا بالای ۲میرن سلفری میدن

عدد انتی بالاست
آزمایش رو دادی؟
طول سیروکست یکم کمه باید شیاف بزاری هرشب

ان تی باید زیر ۲باشه برای شما۲/۱ هست البته که خیلی بالانیست. باید جواب آزمایش هم بیاد دوتاسو دکتر بررسی کنه

سوال های مرتبط

مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهان🐣🍋 مامان نیهان🐣🍋 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری