همه چیز خوبه انگار، فقط حواست به طول سرویکست باشه زیر۳۰خطرناکه
واینکه عدد انتی هم بعضیا بالای ۲میرن سلفری میدن
عدد انتی بالاست
آزمایش رو دادی؟
طول سیروکست یکم کمه باید شیاف بزاری هرشب
ان تی باید زیر ۲باشه برای شما۲/۱ هست البته که خیلی بالانیست. باید جواب آزمایش هم بیاد دوتاسو دکتر بررسی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.