سلام
خانومای خرم آبادی شما کجا آنومالی انجام دادید؟ هزینش چقد شد؟

۲ پاسخ

من امروز میرم انجام بدم سونوگرافی طلوع دکتر زینب امیری
صبح زنگ زدم گفت حدود ۳تومن میشه و کلا آزاده بیمه قبول نمیکنن

میگن شدهد۵ و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری