مامانا به اسم دیارا دلنیا میاد یا دلینا ؟؟؟

۵ پاسخ

دلینا تلفظش راحت تره

دلینا

دلینا بیشتر بش میخوره ولی دلنیا خوشگل تره

اسم خاهرزاده‌م تو شناسنامه دلنیاس، دلینا صداش میزنیم😍😍
ولی ب دیارا دلنیا میاد،تیارا هم خیلی میاد😍🤌🏻

دلنیا قشنگ تره 😍

سوال های مرتبط

مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خداوند 😍 مامان معجزه خداوند 😍 ۵ ماهگی
مامان Diyara مامان Diyara روزهای ابتدایی تولد