هفته ی من جنسیت مشخصه دقیق یا نه؟!🧐

۱۲ پاسخ

اره
من ۱۵ هفته رفتم سونو مشخص بود
ی سونو بین ان‌تی و انومالی رفتم فقط برای تعیین جنسیت

اره بابا

من ۱۶هفته رفتم بهم گفت التشم نشونم داد

اره دیگه مشخصه

اره معلومه

انومالی قطعی

ارهههه
من ۱۵ هفت رفتم بهم گف

اره مشخص میشه

من ۱۶ هفته رفتم دیگه کاملا قطعی گفت

از ۱۸ هفته دقیقه بمون همونجوری انومالی

بله اگه دکتر خوبی باشه مشخصه ولی شما دو هفته دیگه باید بری انومالی اگه میتونی صبر کن تا اونموقه

بستگی داره، معمولا ۱۸هفته دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان کمند و تو دلی مامان کمند و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری