عزیزم شیرشو عوض کن شاید طعم شیرش رو دوست نداره
دختر منم همینه ۳۰ سیسی رو هم کامل نمیخوره همونم یک ساعت طول میکشه تا تموم کنه فقط تو خواب شیر میخوره
منم این مرحله رو گژوندم اخر مجبور شدم خودم برم دکتر اعصاب قرص بخورم الان دیگه بیخیالم
چ شیرخشکی میخوره؟؟؟
سعی کن غذا بهش بیشتر بدی حالا ک شیر نمیخوره دختر منم اینطور بود دیگه انداختمش غذا سفره الان هم غذاشو میخوره هم شیر
دختر منم همینه کم میخوره یا اصلا نمیخوره اگه بخوره هم تو خواب فقط رفلاکس داره
همه رو تو دهن نگه میداره منم حوصله م تنگ شده هیچی درس نمیخوره صبح ساعت ۸ یه کم خورده دگه ن
سلام وا چی میگی بچه من همینم با قاشق میدم
تند تند بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.