دخترمنم...
دختر منم همینه اصلا نمیخوره … امروز عدس پلو با ماست گذاشتم جلوش همه جارو کثیف کرد ولی خب خورد بیشتر از وقتایی که خودم میدم
انگشتی بده خودش بخوره
دختر منم یکی دوهفته همینطوری شد ولش کردم فقط شیر میدادم غذا هم میدادم نمیخورد بهش اصرار نمیکردم الان خداروشکر خوب شده
یا یه چیزی بده دسش سر گرم بشه
بعدش میخوره
قبلنا نیارا اینجوری میشد خیلی حرص میخوردم
ولی الان نه
وقتی میل نداره
به زور که نمیشه
یکم بگذره خوب میشه
نگران نباش
ببرش تو بالکن یا جلو پنجره بده بهش
باهاش بازی کن تا بخوره
منمپسرم اولا خیلی خوب غذا میخورد الانم میخوره ولی باید ببر بالکن تا یکم به بیرون نگا کنه بخوره
وزنش چقدره
پسر منم همین طوره به زور هم بخوام بدم همون شیر هم نمیخوره دیگه دهنشو میبنده😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.