پوشک پوشک

خانوما شما تو خونه آرایش میکنید؟؟؟

۱۹ پاسخ

حالم ک خوب باشه و حوصله داشته باشم آرع گاهی نه ساده

مهم همین خونه هست دیگ برا شوهرت قشنگ کنی به چشم اون قشنگ باشی

نه بابا وقت نمیشه

من شیدینگ کردم الان دیگه راحتم همیشه صورتم مرتبه
ولی تا قبل اون سعی می‌کردم همیشه رژ بزنم ابروهامم مرتب باشه
در همین حده آرایشم😅😅

گاهی حوصله داشته باشم آره درحدیه رژ خط چشمم تتودارم گاهی هم نه

بیرون که اصلا چون خودم دوست ندارم
تو خونه هم حقیقتش هروقت از دست کارای خونه وقت داشته باشم و بچه ها برام اعصاب بزارن

بزای بیرون به زور آرایش میکنم چه برسه خونه 🤦
اصلا نمیتونم نگهدارم صورتم خارش میگیره!

من بیرونم حوصله ندارم ارایش کنم چه برسه خونه

نه والا

والا من بیرونم اگه جای خاصی برم یا مهمونی ارایش میکنم

گاهی ،ماشاالله بچه اعصاب و حوصله نمیزاره ک

نهههه

بعضی روزا اره
همیشه انجام نمیدم که عادت کنه یه روز انجام ندم بد دیده بشم

نه

حوصله مونده برامون؟🤦🏻‍♀️گاهی یه رژ

مدتیه نه… ولی بعضی وقتا در حد یه رژگونه و رژ قرمز کم رنگ

اره کرم پودر نمی‌زنم چون ضد افتابم سفید می‌کنه ولی سایه و رژ و ...

بیرونم زورکی

نههههه

سوال های مرتبط