من میخوام فردا برم دکتر محتسبی خیلیا از اون جواب گرفتن ،یه نسخه هم برو پیش اون
من ای وی اف انجام دادم شکره خدا با انتقال اولم باردارم الان
من دوسال پیش تخمک کشی کردم..۸تومن..اگه اشتباه نکنم.
امسال انتقال دادم با بیمه ۷ونیم...بستگی به خودت داره ک پیگیر باشی یانه..اگه بخای پشت سرهم کاراشوانجام بدی و مرتب بری ۳الی۴ماه
بیمارستان دولتی ارش نهایتا بیست میلیون هزینه هستش زمانش بستگی به بدنت داره کلا سه چهار ماه
به منم بگو کسی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.