۴ پاسخ

نوششش جونتتتتتت

نوش جون. چقد ناخنات قشنگه

جون میچسبه ها

منم عین تو رفتن دکتر بعد خونه رو تمیز کردم به بچه رسیدم الان میخوام ناهارو بزار رو بخاری یواش یواش گرم بشه فعلا محیا رو پام‌میخوام بخوابونم

سوال های مرتبط