۲۵ پاسخ

چقدر کارتون اشتباهه تو این شرایط عکس این غذا رو گذاشتن خیلی ها یه غذای ساده هم نمتونن داشته باشند متاسفانه

به به نوش جونتون عزیزم انشالله همیشه سالم باشید و پولتون واسه خورد و خوراک بره

نوش جانتون🥰

نوش جونتون عزیزم💓

به به حس زندگی میده اینجور تاپیک ها 😋😘🤌

به به نوش جانت منم هفته ای دوبار ماهی درست میکنم چون پسرم گوشت نمیخوره من به جای شوید سبزی میزنم سبزی پلو با ماهی ولی باشوید هم خوب میشه نوش جانتون

نوش جان

تصویر

نوش جان

به به نوش‌جان عزیزم

چقدر دلم برای عکسهای غذاهات تنگ شده بود. چ مدت نبودی هی میومدم چک میکردم

نوش جون ولی ماهیت کم نیست برای چند نفره ؟

به به چه خوشمزه 😋

نوشجان🤤

نوش جان عزیزم

چه خوشمزست...
منم مثل شما درست میکنم فقط سیر هم میزنم

با سالاد بخورین🥰

نوشجونتون عزیزم‌‌....فقط شماماهی رو فریزمیکنیدمثلا برای چندوقت بعدتون؟من مثلا چندتامیخرم قزل الا بسته بندی میکنم داخل فریزر بعدکه میخوام سرخ کنم وامیره

نوش جان عزیزم بعدش یدونه خرما بخور سردیش رو میگیره واوکیه

نوش جان

یعنی ماهی 🐟 فروشی واست تیغ هاشو جدا میکنه و دیگع تیغ ماهی نداره

نوش جان چقدر دلم خاست

عالی عزیزم نوش جان ما مازندرانیا در کنار ماهی دلار میزاریم یا شکم پر سبزی معطر با گردو سیر و ربع انار باعث میشه سردی ماهی رو بگیره

نوش جان ولی ما تو مازنداران اکثریت ماهی قزل رو فقط با نمک و زردچوبه فراوون مزه دار میکنیم سرخ میشه اصلا بو نداره

بجز گزینه ترشی با ماهی که واقعا اشتباهه خوردنش
بقیه موارد نوش جانتون

نوش جان 😍

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد