ببین برای منم اصلاخنک نمیکردحتی شیرتوی یخچال گندیده بودزنگ زدم تعمیرکارگفت ازبرق بکش ۲۴ساعت بذارکل یخ وبرفک وهرچی هست آب بشه بعدکامل خشکش کن بزن به برق ...انجام دادم خداروشکرخوب شدالان ۳ماهه خوب کارمیکنه ...دیگه منم هر۳ماه یه روزاین کارومیکنم
ما هم چن روز خنگ نمیکرد امروز تعمیرکار اومد نگاش کرد گفت ۶ تومن خرجشه گازش رفته
درجشو یکم بیشتر کن ویه روز بازوبسته نکن زیاد ببین درست میشه اگرنه که گازش تموم شده یا ببین لاستیک دورش خراب نشده اگه هرجا خراب بود دستمال کاغذی بذار وبا سشوار گرم بکش درست میشه.
زیاد یخچال رو باز نگه ندارید. الانم که هوا داریه رو به گرما میره یه درجه سرماشو بیشتر کنید.یا بزار به مدت یک روز خاموش باشه بعد روشن کنید ببین اگه خنک نشد یه مشکلی داره.
گازش رقتع حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.