فرزند پروری
تب
پوشک
فرزند پروری
فرزندپروری

تصویر
۵ پاسخ

والا من با یک بچه نمیرم دق میکنم از دستش چه برسه سه تا فک کنم بمیرم 🥴

بادوقلو رفتن مسافرت یامهمونی خیلی سخته من خودم تا 5 ماهگیشون حتی خونه باباهم نمیرفتم واقعا سخته و بایدکلی وسیله میبردم درصورتی که فاصلمون خیلی کنه و دور نیستیم

خونشون کجاس؟ منکه از وقتی هانا دنیا اومد دیگه خونه کسی نرفتم اونم شب بمونم،البته چند باری رفتما ولی به غلط کردن افتادم از بس دق داد شب نمیخوابید یه دلدرد میشد اصن یه وضعی

بچه ها جای غریب همیشه بد قلق میشن

بابچه خیلی سخته ادم همش باید دنبال اونا باشه راه دورم رفتی خسته راهم میشی

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد