من گوشت رو دوبار چرخ میکنم پیاز رنده ریز میکنم حسابی ابشو میگیرم .. میریزم رو گوشتا بعدش نمک و پاپریکا و فلفل سیاه و پودر سیر و پودر پیاز و ی کوچولو زردچوبه میزنم ورز میدم بعدش بسته بندی میکنم میذارم فریزر .. من میریزم تو کیسه زیپ کیپ قشنگ پهنش میکنم با خط کش خط میندازم میشه مث کباب لقمع های بازاری شکش .. برا ساندویج هم نون دراز میگرم دوتا میذارم تو هر ساندویچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.