۱۲ پاسخ

روغن زیتون

با سورنگ بزن داخل مقعدت همونجا خوب میشی

آب خیلی زیاد
تا کاملا خوب نشدی برنج و کلا حذف کن و نون رو کم بخور
ی قرص هست اسمشو یادم نمیاد کپسوله اگه از خوردن روغن بدت میاد اونو بگیر (کپسوله درونش حاوی روغن)
کیوی هم خیلی خوبه
راه برو و تحرک داشته باش
کیسه آبگرم بزار
انشاالله خوب شی

زیتون،روغن زیتون،سبزیجات،و انجیر حتما بخور ببین شکمت چقدر روون میشه

اب زیاد بخور شب قبل خواب دوتا انجیر خشک رو تو اب ولرم بخیسون صبح با همون اب بخور خیلی خوبه،گلابی هم جلوی یبوست رو میگیره سعی کن کنار غذاهات اندازه یه کاسه کوچیک سوپ رقیق هم بخوری مشکلت حل میشه

از قرص اهنت نیست معمولا یبوست میاره فرفورت جاش استفاده کن یوبس نمیشی البته از دکترت بپرس

یکم روغن زیتون خالی بخور زود خوب میشی

روغن زیتون بخور

منم مشکل شما رو دارم دقیقا و همین شربتو دکتر داده،قرص تهوع میخوری؟

صبحا با صبحونت کره بخور تو غذات روغن زیتون بزار

لواشک الو کیوی انجیر اینارو بخور خوب میشی

کیوی آلو بخور

کیوی بخور

سوال های مرتبط