۹ پاسخ

کالاندولا برا سوختگی روزمره خوبه

من آردن گرفتم گفتن خیلی خوبه

من چیکو میزنم کدم پیشگیریش خیلی خوبه

زینک و آردن اینا خیلی خوب بوده واسه بچه های من

من کالاندولا استفاده میکنم عالیه

من مادرلی استفاده میکنم خیلی خوبه تا بحال اصلا نسوخته دخترم

سودو کرم عالیه

من ماستلا گرفتم برای پیشگیری و کالاندولا گرفتم برای سوختگی

من کرم ۱ ۲ ۳ ماستلا میزنم بعد از هربار تعویض پوشک

سوال های مرتبط