خانومایی ک متفورمین میخورین قند ناشتای شما چند بوده؟؟

۳ پاسخ

من میخورم متفورمین 500قندم ناشتا بو 92

من دکترم گفت اصلا متفورمین تو بارداری توصیه نمیشه باید انسولین زده بشه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان محمدطاهاو پناه مامان محمدطاهاو پناه ۱۰ ماهگی